Raven Hall Hotel’den Ravenscar

0 Comments

manzaralarında uzun bir hafta sonu.

Ravenscar’da uzun bir hafta sonu!

Geçen ay Yorkshire sahiline molimizden bu yana, İngiltere’de gördüğümüz en güzel kırsal ve kıyı şeridine geri dönmeye hevesliydik.

Yetenekli kocam Peter Broadbent, gerçekten büyüleyici olan tüm bu çarpıcı fotoğrafları çekti. Deniz kenarından sadece bir buçuk saat uzakta yaşıyoruz, bu yüzden olabildiğince ziyaret edin ve ziyaret edin.

Geçen ay, Robin Hood’un Körfezi’nin Dünya Mirası alanında güzel bir kulübe tuttuk ve bu kez Whitby ve Scarborough arasındaki Ravenscar’daki Raven Hall House Hotel’i, sadece nefes kesici panoramik deniz manzaralarında körfeze bakan seçti.

Raven Hall.

Aslında Perşembe günü kalın bir sis battaniyesi ile çevrili geldik ve güneş danslarımın epik olarak başarısız olduğu şiddetli endişeler. Ben başlangıçta otel tarafından biraz sönük.

5* bir tür kız, rezervasyon konusunda 3* olduğunu fark etmedim ve iç mekanların bir yenileme ihtiyacı garantili, ancak otelin dışındaki yepyeni (ama tamamen rezerve edildi) ve bize tavsiye edildi , yavaşça yenileniyorlardı.

Çim, yüzme havuzu, tenis kortları ve ilahi Panorama restoranında Crotchet ve Golf ile otel ve Jane Austen-esque bahçelerine yol açan bir orman da dahil olmak üzere olağanüstü manzaraların (zarif, yerel olarak kaynaklı İngiliz ve Fransız yemekleri) endişe etmem gerekiyor. Bu için makyaj yaptı ve biz tamamen müthiş bir konaklama vardı.

Güneşin keyfini çıkarmak!

Dört güne çok fazla doldurduk ve Cuma günü harika güneş çıktıkça, ilk tam günümüzü Oliver’ın kumda çizdiği Robin Hood’un Körfezi’ndeki sahilde geçirdik ve deniz kenarında kum yayınlarını mükemmelleştirdik.

Ertesi gün Ruswarp köyündeki nehirde bir tekne kürek çektik, belirli bir Bay Swan ile arkadaş edindik, yakınlarda Tiny Monsterz adlı bir oyun merkezinde seramik hayvanları yarattık ve nehre bakan pistlerin etrafında tatlı bir çocuk trenini sürdük.

Kürek ve tren zamanı!

Ayrıca hayatımızın en iyi balıkları ve cipsleri, bitkisel yağda kızarmış kızarmış cipslerde yedik Normal sığır eti damlayan ve liman tarafından meyansız kaldı. Bunlar fotoğraflar için çok hızlı tüketildi!

Çanak çömlek zamanı.

Oliver ayrıca ilk kez 19 aylık olduğunu düşünerek yüzdü (Dr’nin onayıyla ve şimdi tutkal kulağı duyarlılığı nedeniyle kulaklarını korumak için kulaklıklara ihtiyacı olduğunu kabul ederek) ve onun tadını çıkarmak ve bu tür bu şekilde sıçramak için iyileştiriyordu. Otel havuzunda güven ve mutluluk.

Havuz zamanı.

Bir golf sevgilisi olan Oliver, çimleri koydu ve beni koy bakan otel duvarlarının (aşağıda) el ele yürümesine götürdü.

Otel manzaraları!

Oliver bir dilek yapıyor.

En tatlı şey, “Seni gizli bir yürüyüş mumyasına götürüyorum, bu yüzden kimseye söylememelisin… Sonra yolun sonuna yaklaşırken ve güneşin duvarlardan parladığı gibi, fısıldadı” dedi. Seni güneşe getirdim çünkü hoşuna gittiğini biliyorum. ” Ne tatlı bir çocuk. Daha sonra taşları üflemek dilekleri yaptı-resimler gerçekten büyülü! Onları sonsuza kadar değer vereceğim.

Şimdi tekrar eve döndük, yenilenmiş, yeniden enerji verdik ve önümüzdeki hafta için hazır olduk. Ne müthiş bir Yorkshire molası.

Fotoğraflar © Peter Broadbent.

En çok satan kitabımı ciltsiz veya sesle satın alın

İlk kitabım, işte ve evde hayatta kalmak ve gelişmek için rehberim ve dijital hizmetin nasıl oluşturulacağı veya güvenle çalışmaya nasıl döneceğine dair fikir kullanıyor.

MUMBOSS: İşten ve evde hayatta kalmak ve gelişmek için samimi annenin rehberi (İngiltere 2. Baskı)

Amazon’da veya Audible’da mevcut

Çalışan Anne: İş yerinde ve evde hayatta kalma ve gelişme rehberiniz (ABD/Kanada Sürümü)

8 Eylül 2020. Şimdi Amazon’dan Satın Alın

Okuduklarınız gibi mi? O zaman neden Vicki’yi Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest ve Instagram’da takip etmiyorsunuz?

Asla bir gönderiyi kaçırmayın!

Yeni blog yayınlarım, blog ipuçları, etkinlik davetiyeleri, yarışmalar ve yeni kitabım hakkındaki haberleri paylaştığım haftalık e -posta bültenim için DonvestMum’a abone olun. Kişisel verilerinizi asla üçüncü taraflarla paylaşmam.